|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Závady letecké techniky
Následující řádky obsahují autentické záznamy o závadách letadel CIS Air Force hlášených piloty
a jejich vyřízení opravářskými dílnami:
P: Levá vnitřní pneumatika hlavního podvozku by skoro chtěla vyměnit.
T: Levá vnitřní pneumatika hlavního podvozku byla skoro vyměněna.
P: Zkušební let probíhal OK, automatické pristání velmi tvrdé.
T: Toto letadlo není vybaveno automatickým pristáváním.
P: U vrtule č. 2 prosakuje kapalina.
T: Prosakování kapaliny u vrtule č. 2 normální. Nefunguje prosakování u vrtulí č. 1, 3 a 4.
P: V pilotní kabině je něco uvolněné.
T: V pilotní kabině jsme něco utáhli.
P: Prokazatelně uniká kapalina z převodovky pravého podvozku.
T: Důkazy odstraněny.
P: DME je nastaveno na neuvěřitelně vysokou hlasitost.
T: Hlasitost nastavená na uvěřitelnou hodnotu.
P: Mrtvý hmyz na předním skle.
T: Objednán živý hmyz.
P: Je-li autopilot nastaven na udržování výšky, letoun klesá rychlosti 70 m/s.
T: Na zemí se závadu nepodařilo reprodukovat.
P: IFF nefunguje.
T: IFF nefunguje, je-li vypínač v poloze VYPNUTO.
P: Třecí uzávěry způsobují drhnutí plynové páky.
T: K tomu tam jsou.
P: Chybí motor č. 3.
T: Po krátkém hledání motor č. 3 nalezen na pravém křídle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|